ale lui J. Paul Getty

  • Găsiţi produse pe care nu le mai are nimeni şi de care toată lumea are nevoie - produse care sunt consumate şi trebuiesc înlocuite, apoi promovaţi-le.
  • Poziţionaţi-vă în procesul de marketing în aşa fel încât să puteţi câştiga venituri de pe urma eforturilor altora.

Rădăcinile succesului

Prin aceste pagini, Heritage oferă industriei de marketing în reţea un nivel de training care s-a dovedit a fi mult peste alte programe de acest tip - training standardizat. Acest puternic nivel de instruire este bazat pe principiul că cea mai simplă modalitate de a avea succes este urmarea unei căi recunoscute, verificate, cu informaţii corecte şi complete; în timp ce motivul obişnuit de a eşua este acela al urmării unor căi neverificate şi bazate pe informaţii incorecte.

Deşi acest lucru este mai mult decât evident, majoritatea celor care încep o carieră în acest tip de industrie folosesc metode vechi, care au eşuat, în loc să urmeze un sistem verificat.

Din moment ce acest tip de marketing nu este predat în şcoli, este de înţeles de ce fără o instruire prealabilă majoritatea celor care aleg acest sistem eşuează. De asemenea, din cauză că nu există nici o diplomă, nu se oferă nici un certificat care să ateste predarea acestui tip de afacere, mulţi oameni pot primi informaţii greşite de la persoane pe care le credeau experte. Şi cum asta nu era de ajuns, multe persoane necalificate au impresia că ar fi.

În copilărie, fiecare dintre noi am jucat "Telefonul fără fir", un joc în care un copil şopteşte la urechea altuia un cuvânt, acesta la rândul lui şopteşte ce a înţeles altui copil, şi tot aşa. Procesul durează până când ultimul copil spune cu voce tare ce a înţeles. Vă aduceţi aminte cu siguranţă ce hohote de râs stârnea faptul că aproape niciodată cuvântul iniţial nu era acelaşi cu cel final. Cam aşa se întâmplă şi în training-ul tradiţional practicat în industria de marketing în reţea. Conform psihologilor, oamenii reţin numai 7-10% din ce aud, ceea ce înseamnă că acest sistem de training e şi mai rău.

Pregătire care rupe barierele

Training-ul standardizat Heritage dă fiecărui distribuitor posibilitatea de a învăţa marketing de cooperare de la oameni experimentaţi. Aceşti "instructori" predau 100% din tehnicile corecte pentru a avea un succes răsunător. Asta înseamnă 2 lucruri importante pentru reprezentanţii Heritage:

În primul rând, indiferent de cine a împărţit primul oportunitatea cu noi, aveţi posibilitatea de a primi 100% informaţii corecte prin cel mai bun şi de succes training existent, incluzând acest manual standardizat.

În al doilea rând, noi putem dezvolta o organizaţie de vânzări mai repede şi mult mai eficient decât o puteam face dacă făceam noi personal training fiecărei persoane în parte. Aceasta este frumuseţea procesului de duplicare: recompensele financiare pe care le primim din productivitatea organizaţiei noastre nu vor fi îngrădite de cunoştinţele sau de posibilităţile noastre de training limitate. Noi doar le permitem reprezentanţilor noştri să înveţe direct din manualul standardizat, indiferent de locul în care se află, de educaţie sau tehnologie. Acest sistem ne permite nouă şi oamenilor noştri să capitalizăm experienţa profesioniştior care ştiu cu adevărat cum să obţină rezultate, care fac profit pentru noi toţi!

De la om obişnuit la om realizat

Heritage a instruit cu succes mii de persoane care au reuşit în marketing-ul de cooperare. Acest manual standardizat a fost făcut pentru a împărtăşi acelaşi sistem şi aceleaşi procedee folosite pentru a atinge independenţa financiară pe care le-au avut cele mai mari organizaţii de vânzări de-a lungul istoriei.

Capacitatea Heritage de a transforma oamenii obişnuiţi în oameni realizaţi este bine documentată. În marketing-ul de cooperare este reconfortant să vezi oameni care chiar şi-au câştigat independenţa financiară împărţindu-şi ideile şi metodele cu alţii care vor să le calce pe urme!