MLM - MultiLevel Marketing

"Conceptual, tehnica MLM - marketing multinivel sau marketing în reţea - se referă la orice metodă de comercializare care să permită unui reprezentant de vânzări să convingă alte persoane să i se alăture şi să obţină comisioane din vânzări."

Roberto Cordero - Director Naţional

De ce marketing-ul în reţea este considerat un mijloc ideal de a construi o afacere? Pentru că este un mod inteligent, logic şi bine gândit. Este ceea ce numim "a lucra inteligent mai mult decât a lucra din greu".

J. Paul Getty, magnatul petrolului, zicea: "Aş prefera mai degrabă să contez pe 1% din efortul a 100 de persoane decât pe 100% din efortul unei singure persoane". Getty spune că preferă să înveţe o persoană şi aceasta la rândul ei să înveţe o alta şi tot aşa. Este ceea ce numim duplicare, ce rezultă într-o creştere exponenţială a afacerii şi implicit a profitului.

În locul începerii unei afaceri bazându-ne pe eforturile unei singure persoane care să muncească 24 de ore, putem avea mai multe persoane care să lucreze pentru noi în aceeaşi perioadă. Lucrul interesant e că aceşti oameni muncesc atât pentru noi, cât şi pentru ei în acelaşi timp.

De ce MLM este o afacere atât de atractivă?

  • Nu aveţi angajaţi. Deci nu trebuie să plătiţi impozite pe salarii, asigurări sociale şi de sănătate şi alte taxe pentru aceştia. Dacă unul dintre distribuitorii aflaţi sub dumneavoastră eşuează, nu vă va trage nimeni la răspundere şi nu va trebui să plătiţi despăgubiri.
  • Puteţi avea un venit în plus fără a vă lăsa slujba actuală.
  • Puteţi să vă folosiţi de experienţa şi de resursele firmei, să beneficiaţi de instruire şi toate acestea fără să plătiţi nimic.
  • Un nou distribuitor poate intra oricând în afacere.
  • Se poate avea o afacere duplicată pe care Elena i-o poate transmite lui Cristi, care i-o poate da şi Mariei şi tot aşa.
  • Permite persoanelor obişnuite ca dumneavoastră să-şi creeze posibilitatea de a obţine un venit în plus cu un risc foarte mic şi cu un potenţial mare de câştig.

Procesul duplicării

Dacă reuşiţi să atrageţi în reţeaua dumneavoastră doar un singur distribuitor pe lună şi l-aţi învăţa şi pe acesta să facă la fel, iată câte persoane veţi putea avea în reţea după un an:
luna actiune rezultat reteaua dvs.
1 Sponsorizaţi 1 distribuitor 1 nou distribuitor 1 persoană
2 Dvs. şi sponsorul atrageţi câte un nou distribuitor 2 noi distribuitori + 1 deja sponsorizat 3 persoane
3 Dvs şi fiecare dintre cei 3 sponsori atrageţi câte un nou distribuitor 4 noi distribuitori + 3 deja sponsorizaţi 7 persoane
4 Dvs şi cei 7 sponsori atrageţi fiecare câte un nou distribuitor 8 distribuitori noi + 7 deja sponsorizaţi 15 persoane
5 Dvs şi fiecare din cei 15 sponsori atrageţi câte un nou distribuitor 16 distribuitori noi + 15 deja sponsorizaţi16 distribuitori noi + 15 deja sponsorizaţi 31 persoane
6 Dvs şi fiecare din cei 31 sponsori atrageţi câte un nou distribuitor 32 distribuitori noi + 31 deja sponsorizaţi 63 persoane
7 Dvs şi fiecare din cei 63 sponsori atrageţi câte un nou distribuitor 64 distribuitori noi + 63 deja sponsorizaţi 127 persoane
8 Dvs şi fiecare din cei 127 sponsori atrageţi câte un nou distribuitor 128 distribuitori noi + 127 deja sponsorizaţi 255 persoane
9 Dvs şi fiecare din cei 255 sponsori atrageţi câte un nou distribuitor 256 distribuitori noi + 255 deja sponsorizaţi 511 persoane
10 Dvs şi fiecare din cei 511 sponsori atrageţi câte un nou distribuitor 512 distribuitori noi + 511 deja sponsorizaţi 1023 persoane
11 Dvs şi fiecare din cei 1023 sponsori atrageţi câte un nou distribuitor 1024 distribuitori noi + 1023 deja sponsorizaţi 2047 persoane
12 Dvs şi fiecare din cei 2047 sponsori atrageţi câte un nou distribuitor 2048 distribuitori noi + 2047 deja sponsorizaţi 4095 persoane


Câte dintre aceste 4095 persoane aţi sponsorizat personal? Doar 12! Asta se numeşte progresie geometrică şi MLM este construit ca să funcţioneze aşa.