"Cruciada" pentru a recâştiga controlul

Stresul de a trăi sub presiunea vieţii sociale şi economice din ziua de azi este imens. Dar acest stres nu ne afectează doar corpul, ci şi mintea - în concluzie, sănătatea. Corpul nostru obosit trebuie să filtreze aerul poluat, să proceseze apa tratată cu chimicale, sa digere hrană conservată şi să lupte împotriva efectelor pe care le produc produsele de igienă personală ca şi mediul înconjurător la care suntem expuşi.

O adevărată cruciadă pentru a recâştiga controlul asupra acestor influenţe vitale asupra vieţii noastre a condus echipa companiei Heritage Health Products, într-o continuă şi extinsă cercetare pentru a da soluţii viabile şi produse de ultimă generaţie. Fiecare produs din gama noastră este de cea mai bună calitate, fiecare lot fiind testat în laboratoare independente şi standardizat. Toate produsele noastre sunt fabricate pentru a răspunde unei anumite nevoi şi sunt promovate exculsiv de către distribuitorii noştri. Angajamentul companiei Heritage de a fi cea mai bună este evident tuturor celor care folosesc şi distribuie produsele noastre.

Sistemul de marketing al companiei Heritage Health Products este inovativ, uimitor de simplu comparat cu metodele convenţionale ale marketing-ului. În mod tradiţional, producătorii îşi distribuie produsele prin ceea ce noi numim un labirint al vânzării en-gros.

Mai jos este o diagramă cu costurile tradiţionale, o metodă ineficientă de a face marketing unui produs. Începe cu producătorul şi ajunge la consumator printr-un sistem alambicat. Labirintul vânzării en-gros se poate prezenta astfel:


  • Producătorii obţin material brut şi fac produse, în plus plătind pentru publicitate şi aprobări.

  • Brokerii prezintă produsele distribuitorilor naţionali şi internaţionali.

  • Distribuitorii regionali obţin produsele de le brokerii naţionali pentru a le distribui în regiune.

  • Engrosiştii locali cumpără produsele de la distribuitorii regionali pentru a le distribui comercianţilor.

  • Comercianţii vând produsele consumatorilor. Aici, la nivelul comercianţilor, consumatorii plătesc pentru bunurile achiziţionate. Venitul generat la nivelul consumatorului este trecut înapoi prin tot acest labirint, producătorului. Dar fiecare comerciant, engrosist, distribuitor, broker, promotor, mânuitor iau câte o parte din profit.


În timp ce diferite companii şi indivizi implicaţi în labirintul en-gros-ului şi al distribuţiei îşi iau partea lor din preţul de vânzare al produsului, producătorul adesea primeşte doar 20-30% din preţul comerciantului. Restul banilor - ceilalţi 70-80% - sunt luaţi de către aceşti intermediari.

Ştiind acest lucru, experţii noştri s-au gândit cum să reformeze acest sistem tradiţional de marketing. Cercetările lor au dus la dezvoltarea unui plan inovativ care cuprinde tot ceea ce e important pentru Heritage: un sistem destinat să schimbe viitorul marketing-ului.

COMPANIA HERITAGE HEALTH PRODUCTS are plăcerea să vă dezvăluie un sistem revoluţionar pe care noi îl numim marketing de cooperare. Revoluţionar în metode şi scop, marketing-ul de cooperare este bazat pe doua concepte simple:
1. Heritage îşi va păstra promisiunea de a elabora produse de ultimă oră şi să menţină un sistem de control a calităţii.
2. Produsele noastre vor fi vândute direct distribuitorilor independenţi pentru a fi revândute. Aceşti distribuitori vor avea ocazia să împartă cu noi tot profitul substanţial cheltuit în mod normal pe publicitate sau reţinut de engrosişti, distribuitori, brokeri, promotori etc.

Cu alte cuvinte, HERITAGE va oferi produse esenţiale, de top, direct şi exclusiv distribuitorilor săi independenţi. Astfel, eliminăm costurile pentru publicitate şi taxele intermediarilor din tot acest labirint al vânzării en-gros şi transferăm tot acest imens profit distribuitorilor noştri independenţi.

E simplu!
Producător -> Reprezentant HERITAGE -> Clienţi HERITAGE